Monday, February 8, 2010

虎年集體回憶紀念撲克


人生有幾多個12年!?

cuson繪畫,54張回歸12年大事回顧精美插圖啤牌,一月起已在7-11便利店開始售賣,每副港幣30蚊,絕對值得買返副收藏。(我比較貪心,所以要兩副。:-)

點解是12年?原来12年前嘅虎年剛好經歷香港回歸,幾名設計師遂合資組公司,推出呢副名為“虎年集體回憶紀念撲克”嘅啤牌,用54张牌記載呢12年香港人嘅集體回憶,等大家一邊玩牌,一邊回顧呢幾年來嘅社會大事、經濟起伏、巨星殞落和體壇盛事。據知最初選出逾60件大事,但部分無奈要落馬,當中最不舍是要將艷照門事件踢走,因不知是否有法律問題。的確可惜。






靓吾靓?都要多謝書友馬吉。如果無佢幫忙叫街坊出城搜購,同我弄到兩副,我邊度得以收藏呢?就趁此祝馬吉,吉嫂與BB珀熙新年快樂,年年有余,虎虎生威。P/S : 知道你呢幾日因郵寄出問題吾係幾 happy,希望你早日收到書。

1 comment:

  1. 您好,我都有呢副撲克,但解釋每件事件果張卡底板遺失了,能拍照給我嗎?感激,拜託。

    ReplyDelete