Thursday, September 3, 2009

搬 拆 裝

這幾天我可是忙翻天。除了趕工,我也同時在大搬動順便整理我的書房。一切都是因為我父母下個月將會搬來我家小住三年。家裡的分離式冷氣機早已當掉,兩位老人家又特怕熱,不得不裝新的。這也意味著所有電線水管通通得換過,可,偏偏它們得在離地8厘米高環繞著我的書房(約4分之3圈)才能椄上另一房間。我得把書,電腦,音響全數搬出,然後拆掉書架 才能成事。 痛苦訝!每晚九點多下班後還得勞動至零晨兩三點。這時便會忍不住埋怨自己一下下:為何買那麼多書呢?

自上星期讀完《The Book of Lies》與日本少女金原瞳的《裂舌》(故事围绕时下流行的“身体改造”而展开) 後便沒精神再看書了。等一切搞定才繼續吧。




非常喜歡抵死有趣的廣東話。今日在書友馬吉處看到一段形容卡通猪《麥兜》的:

我本來冇乜點留意麥兜呢條友(仲有佢表弟麥嘜),一來近期佢套新戲《麥兜.武當》,改名為《麥兜响噹噹》,係大陸上畫,多咗人提;二來聽書友readandeat講,話幾中意麥兜,貪佢夠蠢樣。我先至用另類眼光睇番佢兩老表,果然衰衰咁,蠢蠢咁,但係衰鬼又幾QQ喎。話唔埋有朝一日我對佢地改觀,都係因為今日readandeat一句說話。

蠢樣 ?

No comments:

Post a Comment